6 Mayıs 2017 Cumartesi

Yaş: 29.99..

Yok artık daha neler.. Ben mi 30 yaş takıntısı yapıcam.. Sen beni tanımıyor musun ayol? Hem her yaşın ayrı bir güzelliği vardır..
Oldu canım başka arzun..
4 sene olmuş ben burada yazmaya başlayalı.. Ve 2 sene 3 ay olmuş son yazımı yazalı.. Unuttunuz mu beni.. Hehehee geri döndüm beeennn >:)
Ama bu sefer daha farklıyım sanırım, yaşın verdiği bir olgunluk mu desem, yoksa İstanbul çarpması mı desem bilmiyorum.. 5 sene önce geldim bu dana gibi şehre.. Gelmez olaayyydııımmm.. Neyse geldik işte bi şekilde.
Ya ben yazı yazacaktım ne ara kendimi anlatmaya başladım bilemedim.. Sonuçta üstadım; kimse aynı kalmıyor; gördük ki her insanın bir derdi ve çözüm arayışları varmış.. Kendimi anlatmak derken kendimden daha çooo..kk bahsedicem çünkü köprünün altından çok sular aktı. İnsan nasıl değişiyor zamanla.. Ah bu zaman.. Neyse varın gelin okuyanlar hoşgeldiniz; okumayanlar da can sağlığı..
Ya da okuyanlar okumayanlara anlatsın, maksat; keyifli zaman geçirmek ;) Haydi bakalım başlayalım..

patron çıldırmıs ile ilgili görsel sonucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder