16 Mayıs 2017 Salı

Ruh Halleri - 1

  Bu aralar bolca kendimle uğraşıyorum. Bulduğum her psikolojik testi kendime itinayla uygulayıp ne tür bir manyak olduğumu araştırmaktayım. Çıkan sonuçlar inanılmaz; biri diyo ki sosyapat kişilik, diğeri borderline, başkası bipolar.. Noluyo lan kimim ben.. Derken farkettim ki çoklu kişiliğim var benim. Saati saatine değişiyo ruh halim.

  Misal saat şuan 15.44 saat 14.08’de ruh halim “Alkolik, intihar etmeyi düşünen Ceylan”mış. 1 saat sonra “Umursamaz Ceylan” olmuş şimdi de “Yazar Ceylan” oldum. Bunu da bugün yapmaya başladım. Bakalım bir gün içinde kaç tane ruh halim çıkacak. “Duyguna odaklan Ceylan” Hacı ben duygularımı aldırdım galiba. Artık ne ağlıyom ne çok üzülüyom ne çok gülüyom.. İçim çürüdü galiba benim. Hayatta tek keyif aldığım şey yemek yemek onu da çok yaptığım için birbuçuk metre boyumla oldum 60 kilo.


  Bir de elektronik aletlere gıcığım var. Ya da onların bana gıcığı var. Paso yerde buluyolar kendilerini. Az önce mause umu düşürdüm mesela, akıllı telefonumu o kadar çok düşürdüm ki yazık yavrucak aklını kaçırdı. Şimdi akıl hastanesinde tedavi olmayı bekliyo. Henüz kendisinden haber yok.

Devamı Gelecek..
hasta telefon karikatür ile ilgili görsel sonucu

6 Mayıs 2017 Cumartesi

Yaş: 29.99..

Yok artık daha neler.. Ben mi 30 yaş takıntısı yapıcam.. Sen beni tanımıyor musun ayol? Hem her yaşın ayrı bir güzelliği vardır..
Oldu canım başka arzun..
4 sene olmuş ben burada yazmaya başlayalı.. Ve 2 sene 3 ay olmuş son yazımı yazalı.. Unuttunuz mu beni.. Hehehee geri döndüm beeennn >:)
Ama bu sefer daha farklıyım sanırım, yaşın verdiği bir olgunluk mu desem, yoksa İstanbul çarpması mı desem bilmiyorum.. 5 sene önce geldim bu dana gibi şehre.. Gelmez olaayyydııımmm.. Neyse geldik işte bi şekilde.
Ya ben yazı yazacaktım ne ara kendimi anlatmaya başladım bilemedim.. Sonuçta üstadım; kimse aynı kalmıyor; gördük ki her insanın bir derdi ve çözüm arayışları varmış.. Kendimi anlatmak derken kendimden daha çooo..kk bahsedicem çünkü köprünün altından çok sular aktı. İnsan nasıl değişiyor zamanla.. Ah bu zaman.. Neyse varın gelin okuyanlar hoşgeldiniz; okumayanlar da can sağlığı..
Ya da okuyanlar okumayanlara anlatsın, maksat; keyifli zaman geçirmek ;) Haydi bakalım başlayalım..

patron çıldırmıs ile ilgili görsel sonucu

Dönüş..

Geri döndüm.. Kafamın içi bir dünya. Yazmazsam çatlicam.. Daha doğrusu yazdıklarımı paylaşmazsam..