3 Şubat 2014 Pazartesi

Aciilll enerjiye ihtiyacım vaaarrrr!!!!

Ben böyle başlamazdım haftaya yahu ne oluyor bana, kendimi bi garip bi halsiz bi mutsuz hissediyorum; havalardan mıdır ki acaba diye düşünüyorum ama havadan falan değil niye mi? Bilmem :) Dün vizyondaki filmlerden "12 Yıllık Esaret"e gittik filmin etkisinde kaldım sanırsam. Hayatta benim de kaldıramadığım şeyler var; insana yapılan eziyet, hayvana yapılan eziyet ve insanın kendine yaptığı eziyet. Aslında daha birsürü şey var da en çarpıcı olanları bunlar sanırım. Bugün bi çekilmez hissediyorum kendimi; akşama toplantımız varmış sanırım bugün işten kovulma potansiyelindeyim :/ Ayyy şikayet etmeyi sevmeyen ben cümle alemin üzerinden geçicem şimdi o olacak; başlicam ben böyle düzenin içinee dee böyle trafiğin içine dee gelip suratı asık işlemini yaptıran müşterinin içine deee diye ama ayıp benim gibi hanımcık bir kıza yakışır mı hiç yakışmaz tabi ne yakışacak içimden bi ses "İsyeeaaaannn" diye bağırmak istiyo ama ellerim yazıyo isyanımı işte. Mazur görünüz efenim geçici bir durum içerisindeyim muhakkak ki amma velakin canıımm çooookkk sıkılıyo :(

Önerisi olan var mı?

2 yorum:

  1. Kapsama alanı dışında mısın? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sanırım kendimi bu dünyada hissetmiyorum sevgili Bahçe Perim :( Ama gelicem kendime gayretlerim devam ediyo :)

      Sil