29 Ocak 2014 Çarşamba

Hayalimdeki mesleği yapsaydım ben kim olurdum?

Hayalimdeki mesleği yapıyor olsaydım ben tiyatrocu olurdum ama şimdiki halimden çok bir farkım olmazdı -bu önemli- :) şimdi aklınızdan "20 gündür bi gram kelime yazmadın hatun şimdi gelmiş hayallerim diyorsun uyan uyaaannn burası gerçek dünyaaa" diye geçirebilir hatta bana kızıp "herkes hayallerindeki mesleği yapsa ülke batar be ne diyorsun sen Allahisen" diye de söylenebilirsiniz ama en çok sevdiğim tavır, "benim de hayallerim var ben hayallerimdeki mesleği yapsam kim olurdum, bunu düşünebiliyorum? Helal olsun kız sana hep destek tam destek benden. " Diye düşünmeniz olur :) ben bu soruyo kendime sorduğumda içimden bir ses sürekli "artık çok geç hatun yaş oldu 27 nerde ne yapıcan, bi tiyatro oynadın diye seni kim ekibine alır ki boşver sen düşünme bunları bak ne güzel işin var" diyo bu benim egom, uzaklardan gelen bi ses de " hala hayallerin olduğu için çok şanslısın ve ben senin hep yanındayım" diyo bu da benim iç sesim en sevdiğim ses :)) fotoğrafı internetten almadım tamamen bana aittir kendileri. Öyke ki çocukluğumdan beri hayallerimdeki mesleğin ne olduğunu keşfettiğim için kendimi çok mutlu hissediyorum. Biraz geç oldu belki ama "geç diye birşey yoktur" :)))
Bu da oynadığım oyunun ardından babacımın benim için hazırladığı tablo :) Tam da dediği gibi 7'sinde neyse 70'inde de o olur :))

İçimde o kadar güzel bir heves var ki sanki ilkokula yeni başlıyor da giydiğim önlüğün üstüne bişey dökülmesin diye titizlikle davranıyor gibiyim :) 

Aşağıdaki Linkte 2010 yılında Çanakkale'de Büyülü Sahne Tiyatro Kursuyla birlikte çıkardığımız tiyatronun bana ait olan kısmından ufak bir parça bulunuyor. Oyun Anton Çehov'un 9 Skeçlik oyununun 1 skecini içeriyor ancak Sevgili tiyatro hocamızın müthiş uyarlamasıyla Rus değil de "Çanakkale'li" bir kadını canlandırıyorum. Videonun tamamı 15 dakikalık bir skeçten oluşuyor bense en uzun tradı oynadığım bölümü sizinle paylaşmak istedim. Oyun biraz argo içerik içeriyor ama günlük hayatta böyle değilim; ne derler "Rol İcabı" :)) 

Herkes bir gün hayallerini gerçekleştirebilir, eğer gerçekten isterse; ve herkesin mutlaka bir hayali vardır :)

Umarım beğenirsiniz :)

Herkese iyi seyirler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder