13 Aralık 2013 Cuma

Yazmak istiyorum ama yazamıyorum :(



Kendime kızıyorum. Bilmediğim, hiç tanımadığım bir sistemin içine soktum kendimi, yalnız hissediyorum kendimi umarsızca. Saçma salak haller takınıyorum başarabileceğime inanıyorum "benim elimden bi uçan bi kaçan kurtulur" diyorum ama ellerime bi bakıyorum ki ellerim zaten bomboş. Ne yapıcam, nerdeyim nereye gitmem lazım nasıl başlamam ya da başladıysam nasıl bitirmem lazım ama aslında başlayıp başlayamadığımı da anlayabilmiş değil. Ne yapıcam da başarıcam ya da neyi başarmak istediğime karar verdim mi ki acaba? Birsürü şeyi aynı anda yapamaz ki insan. Deneye deneye de bulabilir aslında ama ya deneme hakkı bittiyse ve hata yapma olasığını sıfıra indirdiyse. Daralıyorum! Ne yapacağımı ya da ne yapmak istediğimi bilmediğim için daralıyorum. Bana hiç yakışmıyor böyle olumsuz haller.
Biraz da dengesiz kaçıyor aslında ama ne bilim ben. Ruh halim İstanbul'un trafiği gibi günü gününe tutmuyor bazen bomboş bazen kalabalık bazen keşmekeş içinde bazen de saçma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder