21 Aralık 2013 Cumartesi

Levent Yüksel nerde?

 Dün akşam şubemizin yılbaşı eğlencesi adı altında bir mekana gittik. Mekanda çok kalmadım ama akşamın keyfini bana Levent Yüksel in "geç bunları, anam babam geç bunları.." Nakaratını söylediği dedikodu şarkısı getirdi ve aslında uzun zaman olmamasına rağmen gençliğimi özlediğimi  farkettim ve aslında hayatı bizimle paylaşan şarkıları ve şarkıyı dillendiren müzisyenleri.. Bunların başında da Levent Yüksel geliyor sanırım. Dinlediğim müzisyenlerin özel hayatları beni çok alakadar etmiyorum ama garip bir merak içerisindeyim Levent Yüksel'in nerede olduğunu bilen var mı? Şimdiki şarkıcılar eskileri çok aratıyor malesef keşke onun da klipleri o da çıksa programlara da dinleyebilsek yine kendi dilinden o güzel şarkılarını :) o zamann bunun üzerine buyrun bu da benden size gelsin :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder