11 Aralık 2013 Çarşamba

İstanbul'da kar zamanı :)


 Sabah kalkınca böyle bir manzarayla karşılaşmak oldukça keyifli bence biraz zulüm olsa da yürümek heryer bembeyaz beyazı hep sevmişimdir zaten :) hayatım komik sağlıklarda dolu olsa da ben seviyorum galiba dolu dolu yaşayabilmeyi :) Benim memleketim Hatay. Benim memleketimde çok kar yağmaz yağarsa da sulu kar yağar onunla da oynayamazsın bile. Çanakkale'deki ilk kışım, üniversiteyi yeni kazanmış olmanın heyecanı ayrı pamuk gibi karı görmenin heyecanı ayrı. Çanakkale'ye gitmiş olanlar bilirler oranın soğuğunu bizim üniversite de yüksekte haliyle. Ben eskimo gibi kat kat giyinmeyi severim yine o kat kat giyindiğim günlerden birinde ders çıkışında o pamuk gibi kara ellerimle dokunmak istedim eldivenlerimi çıkardım ve yerden bi avuç dolusu karı almamla dirseğimdeki sızıyı hissetmem bir oldu ki elim direğime kadar sızlamıştı hala anımsadıkça hissediyorum sızısını :)) Hey yerabbim ya bu kadar saf olmak zorunda mıyım diye düşünüyorum bazen sonra düşünüyorum da insanoğlu saf değil aslında sadece doğuştan temiz, kar gibi.. 
Saflığınızı koruyabildiğiniz ve yolları açık bir gün diliyorum herkese. Mutlu günler :))

Not: Gülümsemeyi sakın unutmayın ;)))

2 yorum:

  1. Kar saflıktır, temizliktir, hep böyle kal bence:)
    NOT: blogda çekiliş var beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bu kocaman şehirde bütün çabalarıma rağmen kaybetmem saflığımı :)) Çekilişe gelicem davete icabet etmek gerekir :))

      Sil