2 Aralık 2013 Pazartesi

Enerji patlamasıııııı :)))

Herkese günaydın :) eğer sabah sabah yazımı okuyan varsa sabah olmasından bi de üstüne Pazartesi olmasından dolayı bana gıcık olup yazıyı hatta beni okumayı bırakabilir. Ama eğer içinde ufacık da olsa hala yaşam enerjisi kalmış biri okursa -ki bence bu herkeste var ki hala yaşıyoruz- yüzüne güzel bir gülümseme yerleşebilir :). Bugün Pazartesi haftanın ilk iş günü işim olduğu için kendimi şanslı hissettiğim ve üfleye püfleye işe gitmediğim bir gün bugün içimde enteresan bir şekilde kelebekler uçuşuyor sanki yeniden aşık olmuşum da ona gider gibiyim :) ben sosyoloji okudum uzmanlık alanım bankacılık değil ama önemli olan gülümsemek insanları sevmek " öff yine müşteri geldi " yerine müşteriyi "hoşgeldiniz" deyip karşılamak :) hatta müşteriye nasılınız diye sorduğumda onun suratındaki anlamsız ama mutlu gülümsemeyle cevabını dinlemek. Aslında benim uzmanlık alanım bu :) benden pazarlamacı olmaz ben gişe memuru olmaktan gelen fatura müşterilerine hayır diyememekten gayet mutluyum. Hatta insanların sırf beni görmek için - bunu bu şekilde belirttiklerinden öyle dedim bkz.http://hayatinnesesi.blogspot.com/2013/08/kucuk-kafa-koca-yurek.html - faturalarını bizim şubemizde yatırdıklarından benim bankoma geldiklerinde kendilerini özel hissetmelerinden bunu bana da hissettirmelerinden gayet mutluyum :) keşke herkes işinde mutlu olsa yeri gelince öfleyip pöfflese yorulsa canı çıksa çalışırken ama yine de keyif alsa işinden. Yapılan her iş insanlara hizmet aslında sizin yaptığınız başkasına hizmet başkasının yaptığı da size hizmet doğrudan ya da dolaylı. Bugün herkes gülümsesin o zaman "Pazartesi sendromu denen şey neymiş ki yuaaa" dediğiniz zaman bi bakmışsınız akşam olmuş. Bugün herkes işine daha çok aşık olsun onu hırpalamak için elinden geleni yapan üstüne inat gülümsesin ki bence gülümsemek insanları en çok sakinleştiren şey.

O zaman herkese mutlu haftalar :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder