20 Kasım 2013 Çarşamba

Su ve Ateş...

Dün gece iş çıkışında sinema yollarını tuttuk uzun zamandır gelmesini beklediğimiz hatta biran önce gelse de gitsek dediğimiz filme "Su ve Ateş" e gittik. Filme gitmeyenler için yorum yapmicam; herkes kendi izlesin kendi yapsın yorumunu sonuç itibariyle "katil aşçı!" deyip herşeyi itiraf edemem ben :) Şu kadarını söyleyebilirim, eğer aşıksanız film sizi içine çekiyor; orda mutlu oluyorsunuz orda üzülüyorsunuz filmin içindeki insanlarla birlikte koşup birlikte yoruluyorsunuz. Ama filmi sadece izlemek olsun diye izliyorsanız filmin çıkışında "amaaannn bunun dizisini de yapmışlardı zaten" deyip akşamınızı öylesine bir filme gitmiş olarak tamamlıyorsunuz. Ama bence -benim yorumum; dedim ya herkes kendi yorumunu kendi yapsın diye:))- film gayet güzeldi, höngürt pösürk ağlatmadı ama yer yer gözlerimden istemsizce akan yanaklarımdan süzülen yaşların farkına vardım. Ve bence en iyisi filmin sonunu süper bağlamışlar :) Hadi bakalım izleyenler yorumlarınızı bekliyorum. Ama sessizce yorum yapın izlemeyenler anlamasın filmde ne olup ne bittiğini :)) Bol gülümsemeli günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder