10 Ekim 2013 Perşembe

Yaş geldi geçiyor be üstadım.. İyi ki doğdum..


Doğum günüm bugün benim, 26 biter ve hala kendini küçücük gören bu kız 27 yaşının koynuna sokulmaya meyillenir. Zaman ne çabuk geçiyor be üstadım, ne kadar yıpratıcı ne kadar hızlı ve herşeye rağmen ne kadar güzel şey şu yaşamak.. Hayatında onlar için önemli olduğun insanları görmek, sevdiğini söylemese bile sevdiğini hissettiğin insanların yanında güven içinde olmak, senin için önem arz eden insanların senin yanındayken mutlu olduğunu görmek.. Acısıyla tatlısıyla, acelesiyle sakinliğiyle, iyisiyle kötüsüyle aslında içinde barındırdığı bütün zıtlıklarıyla güzel yaşamak.. Yanımda olan olmayan bütün insanlar.. Iyiki varsınız.. Ve anam beni iyiki doğurmuş :))
Iyi günler olsun herkese...

6 yorum:

  1. Mutlu senelere.;Yanında olanların çoğalması dileğiyle.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Nice nice nice yıllara:)

    YanıtlaSil
  3. Simdi anlasildiiii!
    Sen benim blogumu nasil bulmus eklemistin bilmiyorum ama yazilarinda buldugum seyi simdi anladim. Burcdasmisiz :)

    Yuzunden cikolatali pasta lekeleri ve gonlunden mutluluk eksik olmasin. Cevirdigin her takvim yapragiyla beraber artsin insallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin yerabbimmm :))) cümlemizin öyle, huzurumuz eksik olmasın öncelikle :) Teşekkür ederim güzel dilekleriniz için :)

      Sil