8 Ekim 2013 Salı

Merhaba, ben George :) Namı diğer corç :) -Hayvanlar alemi -3- -

😍"Günaydın, benim adım George :) aslında ben de sokakta üşüyen kedilerden biriydim beni kucağına aldığından beri hırlamam, horluyor gibi sesler çıkarmam ondan.  Beni anladığını biliyorum ama ben tekrar sokağa çıkmak istemiyorum ki sen evden çıkarken kapıyı açtığında hiç de öyle bir eğilimim yok farkettiysen. Genelde evde yalnız kalıyorum biraz canım sıkılıyor ama dışarda olmaktan iyidir.  Burda uzun süre kalamayacağımı da biliyorum ama lütfen beni tekrar sokağa bırakma!" 
Dedi bu sabah George. George yuva arıyor benim misafirim ona kısacık zamanda çok alıştım ancak sağlık sorunlarımdan dolayı bu misafirliği ev sahipliğine dönüştüremiyorum. Biz Acıbadem'de ikamet ediyoruz. Eğer George u sahiplenmek isterseniz info@sekillimakas.com adresine mail atabilirsiniz. George 4aylık erkek bir kedi iç-dış parazitlerinden kurtuldu tuvalet alışkanlığı var oburcuk bir kedi ancak yine de ne kadar verirseniz o kadarla da yetinebiliyor. Siz farkında olmadan ya da siz farkederek sürekli bir teşekkür halinde eğer yanınıza gelirse sizi öpücüklere boğabiliyor. George a yuva bulabilmek için yardımınıza ihtiyacım var. 

3 yorum:

  1. Corç kediciğimi bayrama giderken aldığım yere bırakmak zorunda kaldım çünkü bırakabilecek bir yer ya da sahiplenilecek bir yuva bulamadım :( döndüğümde corç bıraktığım yerdeydi hala ama döndükten yaklaşık 3 gün sonra ortadan kayboldu :( temiz bir kediydi güzel bir yuva bulmuş olmasını umut ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Siz de hoşgeldiniz bu arada çok memnun oldum sizi gördüğüme :)

    YanıtlaSil