19 Ekim 2013 Cumartesi

Nostaljik otobüsle Bayram dönüşü

Nostalji yapıyorum bu yolculukta çocukken bindiğim televizyonu, kliması, koltuk arkasında radyosu olmayan eski tip bir otobüsle seyahat ediyorum. O kadar ki bu yazı son yazım olabilir :)) ama eskiler hep güçlü olur hep sağlam olur ayakları yere sağlam basar eskidirler ya o yüzden daha tedariklidirler daha anlayışlı daha görmüş geçirmişlerdir. O yüzden eski olan herşeye daha çok güvenirim ben. Eski kafalı anlayışını yadırgarım çoğu zaman. Annemden ve babamdan ayrıldım, sanırım biraz duygusallaştım ama onların desteklerini yıkılmaz güvenlerini görünce daha çok güveniyorum kendime. Onları seviyorum.. Oldu o zaman bana iyi yolculuklar :))

2 yorum:

  1. Tatil sonrasi icin bolca ferahlik toplamissindir umarim. Nostaljik otobusun tasidigi ferahlik daha kalici olur sanki ;)

    YanıtlaSil
  2. :)) tatil sonrası çalışmanın sıkıntısını yaşasam da tatilin keyfini hala sürmekteyim :)) biraz geç verdim yanıtımı ama sağlam oldu diye düşünüyorum :))

    YanıtlaSil