12 Eylül 2013 Perşembe

Geri dönmek.. Işığa bakmak ne güzel...

Herkese günaydınlar olsun, tatilden döndüm işime alışmaya çalışma evresindeyim. :) tatilim oldukça güzel geçti, adı üstünde; tatil :)) Başka bir yazımda tatilimden bahsedicem ama şimdi bahsetmek istediğim başka bişey var. Aslında çok uzun zamandır rap dinlemiyordum kii bu şarkıyı duyana kadar. Aslında rap müzikte sözler o kadar iyi dizayn ediliyor ki, tabi dinlemek isteyip anlamasını bilene, ama bu parça benim için özel bir yere sahip. Geri dönmekten, ışığa bakmaktan bahsediyor nakaratında diğer kısımları da bence dikkatle dinlemeye değer, çünkü bizim içimizden, bizim yaşamımızdan yansımalar var. Çok konuşmaya gerek yok galiba dinleyin siz karar verin acaba ben bu şarkıyı günde neden en az üç kere dinliyorum diye :)) Ellerine ve yüreğine sağlık Sagopa Kajmer.. Herkesin ışığa baktığı bir gün olması dileğimle.. Gülümsemeyi unutmayın.. :) http://www.youtube.com/watch?v=DQhsLewX35s

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder