26 Ağustos 2013 Pazartesi

Küçük kafa koca yürek :)

Bir insanın gözleri her zaman gülmez..

Böyle dedi bankaya gelen fatura müşterilerimizden teyzenin biri :) "Her ay seni görmeye geliyorum buraya, bir insan güler ama gözleri her zaman gülmez."

Bugün o kadar şikayet ettim ki çalışmaktan, yorulduğumu düşündüm sürekli, yüzüm neredeyse hiç gülmedi ay sonu yoğunluğu bi yandan karnımın ağrısıyla çalışmak öteki yandan sürekli gelip giden talimatlar diğer yandan derken elinde bastonuyla her ay sektirmeden gelen kırmızı yüzlü teyzem geliverdi kapı yanından :) Yürümekte dahi zorluk çektiği o kadar belli ki; "Komşu dedi aslında ben yatırırım teyzem sen gitme bu sıcakta diye ama ben seni görmeye geldim, herkesin gözleri senin gözlerin gibi gülmüyor evladım" demez mi bi de ardından. Tabi ağlamaya sürekli meyilli olan benim gözlerim doldu şapurşupur ama bozuntuya da vermedim "Siz de hep gelin, hem size de yürüyüş olur güzel olur" demekle yetindim boğazımda 41 düğüm tükrüğümle boğulmak üzereyken :)

Bugün birkere daha farkettim, aslında insanı o kadar çok demoralize eden şey var ki ama bi o kadar da moral motivasyon olan, gülümsemesini sağlayan, aklına geldiği anda yıkık olan moralini destekleyip ayağa kaldıran, tökezleyerek de olsa yürümesine yardımcı olan..

Yarın yepyeni bir gün, kendime gelebilmemi sağladığı için kırmızı yüzlü yaşlı teyzeme teşekkür ederim :)

Kafam küçük olabilir ama kocaman bir yüreğe sahip olduğumu hatırlattığı için.. :))

Herkes güzel başlasın yeni güne diye şimdiden yazim dedim.. Şimdi okuyan herkes yüzünde kocaman bir gülümsemeyle uyuyup uyanabilir :))

Bir de son birşey daha var, gülerken sadece gülmek için gülmeyin, gözlerinizde sizinle gülsün o zaman daha çok hissediyorsunuz yaşamanın ne demek olduğunu sanırım :))

İyi geceler herkese.. Ya da günaydın da olabilir :))


4 yorum:

  1. Çok güzel bir anı olmuş bu, çok da değerli.. İnsanın gözlerinin içinin gülebilmesi ve bunun birileri tarafından fark edilmesi, önemsenmesi ne hoş bir şey :)

    YanıtlaSil
  2. Evet kesinlikle doğru dediniz sevgili evde yazar, insan birşeylerden şikayet etmeye başlayınca karşısına mutlaka onun kendi değerini anlamasına yardımcı olacak birşeyler çıkıyor. Tabii ders almasını bilene ve aslında ne kadar değerli olduğunu bilmek isteyene :)) Bir de babam hep der "sen iyiysen herkes iyidir" diye :) insanları önemsiyorum onlar da beni önemsiyorlar sağolsunlar :)))

    YanıtlaSil
  3. Bugün ben de neredeyse bayılmak üzereyken hastanın birisi yeşiller giymiş,kendisiyle de dalga geçebilen bir teyze "ben vampir oldum,benim dişleri artık bir el atın.Nasıl seksi duruyor muyum?" deyince ben de bir gülme koptu.Tüm uygulamalar sırasında beni kahkahadan öldürdü.:)) Tabii "Sen bir daha gelebilirsin."dedim;insanın moral yükselticilere çok ihtiyacı var.Bir de ilk defa bir hastadan ufak bir masaj bile aldımmm..
    Bugünün en iyi şeyi;o teyzenin hastam olarak gelmesiydi.

    YanıtlaSil
  4. :)) Bunların değerli anlar olduğunu anlayabilmek de çok önemli bence.. Anlayabilenlerden olduğunuz için ne mutlu size de bize de :)

    YanıtlaSil