25 Ağustos 2013 Pazar

Hasta bir haftasonu :(

-Benim evim denizi görüyo
-Eee nolmuş benim evimde E-5 i görüyo, üstelik gece görünüşü daha güzel :))
Aman Yerabbimmm bütün gün evde olmak ne fena bişey aslında evde zaman geçirmeyi çok seviyorum ama hastayım, karnım ağrıyo ve yerimden kalkamıyorum :(( kendime türlü türlü eğlenceler bulmaya çalışsam da pek başarılı olduğum söylenemez. Evin en güzel manzarası E-5 manzarası :)) bütün gün izlemek insanın içini darlandırsa da yine de seviyorum İstanbul'un kalabalıklığını izlemeyi. 

 Günüme biraz kitap ve çayı da kattım tabi haliyle. Uzun zamandır okumak istediğim kitabı okurken kitap okumaktan dahi keyif alamadığımı farkettim. Noluyo bana acaba :( Keyifsiz bir insan oldum çıktım mı ki ben acaba yoksa hasta olmaktan dolayı mı bu keyifsizliğim :(( Bi de insan bütün gün kendiyle kalınca sıkılıyor sanırım. 
Hasta haliyle azıcık da olsa ilgi bekliyo ama nerdee :) Ablacım sağolsun sabah kahvaltıya çağırdı beni ama sonra eve gelince tabi evim ve ben yalnızlıkla vals ettik adeta. Ahhh haftaiçi evde vakit geçirmeyi özlesem de ben hasta olmayı hiç sevmedim yahu :( 

2 yorum: