23 Ağustos 2013 Cuma

Günaydınnn :)) Hadi müzik dinleyelim :)

Herkese günaydın :) Bugün günlerden cuma, merak eden var ise izne çıkamadım ben, izin haftamda çalıştım. Yapacak birşeyim olmadığı için iznimi iptal ettirdim sanki gezme planı yapmak zorundaymışım gibi hissettim sanırım :)) Neyse, kısa zamanda kullanmadığım izin hakkımı kullanıcam ama.Mesela ilk olarak bu günden başladım, 5 günlük iznimden 1 güncük aldım, akşama düğün var; yolculuk Ankara :) Teyzecimin kızı evleniyor. Benden 1 yaş büyük kendisi, bazen "evde kaldım beeennn" diye düşünmüyor değilim ama "nasip" deyip avutuyorum kendimi :))
Azıcık yazıp sonra hazırlanmaya kaçıcam. 2 gündür bir şarkı dinliyorum. Bir arkadaşım paylaştı sağolsun. İş yerinde müzik dinleme adetim yok malesef ama saat 17 yi geçince kendime ufak tefek kaçış alanları yaratıyorum. İşte o kaçış alanlarında dinlediğim bu şarkı anlamasam da enterasan bi şekilde bağladı kendini bana ki telefonumun zil sesi bile yaptım kendilerini :) Aslında Fransızca zor bir dil bana göre, konuşması da anlaması da. Kaba biraz. Gırtlaktan konuşuyorlar. Dinlemesi güç gibi bir dil. Ama şarkı çok enteresan. Hiç birşey anlamasanız da klibini izleyip bir şeyler hissedebiliyorsunuz. Ki ben de klibini çok beğendim ve şarkının sözlerine bakmak istedim; baktım ki çok şey anlatıyor.. Siz dinleyin, siz karar verin.. İyi Cuma'lar..  <a href="http://vimeo.com/68050922"></a>

http://vimeo.com/68050922

2 yorum:

  1. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    7. takipçiniz benim.
    Ben de ilkokulu Antakya'da okudum, Haydar Mursaloğlu İlkokulu'nu biliyorsundur sanırım? Akevler'de oturuyorduk o zamanlar.. Ben de öğretmenim, ortak özelliklerimizi bulmak hoşuma gitti :)
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://http://whiteglaze.blogspot.com/2013/08/beyaz-srn-buyuk-cekilisi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni takip ettiğiniz için teşekkür ederim :) ben ilkokulu İnönü de okudum :) çekilişinize elbette gelirim, memleketlimi görmek güzel :)) Hoşgeldiniz tekrardan :))

      Sil