24 Ağustos 2013 Cumartesi

Düğünün ardından..


 "Şimdi ben bu gelin çiçeğinin bi parçasını kaptım ya e gelinin ayakkabısının altına ismimi de yazdım e sıra zaten bende, o zaman ben de evlenir miyim acaba :))"


 Ankara yolcusu kalmasıınn diye diye gittik Ankara'ya. Sakın kimse üstüne alınmasın, ben ısınamadım Ankara'ya, sevemedim bir türlü napiimm :) Bana hep resmi gelmiştir Ankara, ama gidilen yerde sevdiğin insanlar olunca başka oluyor tabi. 17 kuzen, 4 dayı, 4 yenge, 3 teyze, anne, baba ve tabiki başımızın tacı anneannem :) Herkes düğün için toplandı, düğün evine girdiğimizde çok değişik bir heyecan vardı evin içinde, kız evlendiriyoruz kolay mı :) Gelin giyindi, gelinin abisi gelinin kuşağını bağladı, o kuşak bağlanırken enteresan bi şekilde benim gözler doldu baktım gözleri dolan sadece ben değilim. Ben ablamın kuşağı bağlanırken ağlamadım yahu ne oluyor diye de sormadım değil kendime. Bu fasıl geçildikten sonra damat tarafı geldi davul zurna eşliğinde gelini almaya, tabi benim kuzenler durur mu? Hayır durmaz, "gelinin odasının kapısı açılmıyooo, kapı kilidi sıkışmıışş galibaaa" deyince damadın babası elini cebine attı. Neyse ki kapı çok zorlanmadan açıldı, gelin evden çıktı. Tabi kız annesi (teyzem olur kendisi) üzüldü, "ama mutlu gidiyor gelin, üzülme" dediysek de üzüldü. Gelin kapıdan çıkarken kafasından aşağıya bereket olsun diye paketlenmiş paralar atıldı, annemin ısrarları sonucunda o paketlerden birini alıp çantama koydum :) Biraz zaman geçtikten sonra da maaile biz çıktık düğünün olacağı yere gitmek için. Arkada kuzenleri, dayıları ve yengeleri taşıyan bir minibüs önde biz. Gayet keyifli bir düğündü bence. Bol bol oynadık, tabiri yerindeyse kurtlarımızı döktük. 
Aslında çok da anlatmaya gerek yok detayları. Düğünden aklımda kalan en önemli sahne; gelin çiçeğinin atıldığı sahneydi sanırım :)) Gelinimiz kimseye haksızlık olmasın diye çiçeği bütün halde atmak yerine bütün halde atarmış gibi görünüp dağınık attı. tabi yerlere saçılan çiçeklerden bekar olanlar topladı onlardan biri de bendim :) Ellerimde çiçekleerrr şarkısını söyleyerek mutlu mesut bir düğün daha geçirdik.. Dilerim ki çok mutlu olsun herkes, ağızlarındaki tat hiç kaçmasın, huzurları hiç bozulmasın, Allah bekar olanlara da nasip etsin (Amiiiinnnnnn :)))!)

Herkese iyi haftasonları... :)



6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Âmin :)) cümlemizin ağzı hep tatlı olsun :))

      Sil
  2. darısı isteyenlerin başına:)

    YanıtlaSil
  3. Ayyy buna 2 kere âmin :))) herkesin karşısına ona değer veren gördüğü değeri farkedebilen birileri çıksın inşallah, âmin :))

    YanıtlaSil
  4. Allah ikisini de mutlu mesut etsin. Tabii ki darısı bekârların başına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekleriniz için teşekkür ederim onların adına ve tabiki kendi adıma darısı bekarların başınadan kaynaklı :)))

      Sil