7 Ağustos 2013 Çarşamba

Abur cubur yasak mııı e ne yiyecez o zaman?? /:| Nasıl zayıfladım -2-


Yukarıda görülen envayi çeşit zararlı yiyecek ve bunların hiçbirini tüketmemesi ya da en asgari biçimde tüketmesi gereken ben /:| "film izlerken cips kola yapmayacaksam ne anlamı var ki film izlemenin ya da avuç dolusu çikolata yiyip bütün mutluluk hormonlarını vücuduma salmanın keyfini yaşayamazsam nasıl mutlu olucam ki ben.." Diye düşünmekteydim kii internette yaptığım araştırmalar ve aldığım tüyolar neticesinde aslında bu yiyeceklerden elini eteğini tamamen kesmenin ileride bunlardan herhangi birini yemeye yeltendiğinde vücudun kendini şaşırıp kendine değişik gelen bu şeyi depolama eğiliminde olduğu kanısına varmaktayım. Aslında mantıklı ve uzun süreli düşününce daha önceki diyet girişimlerimi, aldığım neticeleri ve "sonuca ulaştım yaşasın zafer benim" deyip biraz ara vereyim de özlediğim şeyleri yiyebileyim deyip kola cips e dadandığımı ve zorlukla verdiğim bütün kiloları en fazla 2 haftada geri aldığımı rahatça hatırlıyorum. O yüzden uzmanlar az az yiyip sık sık yiyeceksin diye boşuna bağırmıyorlar. Vücudunu hiçbirşeyden mahrum bırakmayacaksın ama ona aşırı da yüklenmeyeceksin. Dengeyi kurduğun zaman zaten kendini gözlemlediğinde görüyorsun ki bir zamanlar vazgeçemediğin yiyecekleri şimdi Canın ya hiç istemiyor ya da istediğinde de bir iki tırtıklayıp bırakıyorsun. 

Yaptığın şeyin adı diyet olmamalı kendine göre bedeninin istediğine göre bir yeme tarzı belirleyip kimseye göre değil "kendimi en iyi ben tanırım" deyip neden etkileniyorsun aslında sana iyi gelen ne diye kendine sorup ve en önemlisi kendine ' güvenip ' başlayacaksın bu işe.. Bir haftada 3 kilo değil de 3 haftada 1 kilo vereceksin gerekirse ama o verdiğin bir kilo seni öyle iyi hissettirecek ki sanki 10 kilo vermişsin de Ebru Şallı vücuduna sahip olmuşsun gibi gerine gerine gezebileceksin sokakta. Ve kendini  tanıyarak verdiğin o kilo bir daha sana saygısızlık yapıp geri gelmeyecek çünkü sen artık bedenine saygısı olan bi insan olacaksın e haliyle kendine saygısı olana kimse saygısızlık yapmaya yeltenmeyeceği için daha çok güveneceksin kendine... Ve ne olursa olsun kaç kilo olursan ol ya da kendinde sevmediğin ne olursa olsun hiç unutmayacaksın ki dünyada senden bir tane var o yüzden tekrarlayacaksın "ben herşeyin en güzeline layığım :)))" 

 Herkese iyi bayramlar :))) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder