30 Temmuz 2013 Salı

Yok yok kilodan değil.. Nasıl kilo verdim -1-

-Kızım yesene. Niye yemiyorsun? Yemeden kilo mu verilirmiş? Bak sarma sardım az ye ama ye. -Yok annecim kilodan değil hava çok sıcak ya ondan bişey yiyemiyorum.. Canım istemiyo.. /:|  Olur büyük çoğunlukla cevaplar.. 

Herkese iyi haftasonları olsun :) Yaz geldi havalar sıcaklaştı kışın rahatça bırakılan göbek yazın ince giyinince ortaya çıkıverdi sonra kadınları bir derttir ki alııırr gider.. İşte o kadınlardan biri de benim :)) Aman yarabbim yaz geldi tatile gidicem bikini giycem ben şort da giyesim var aslında ama etek giysem ya tek tek denenir bunlar ama haliyle ya dar gelir ya "ohh oldu" derken düğme patlayıverir işte o zaman yaşanan tam bir hayal kırıklığı olur :) Bunun derdine düşmüş durumdayım bu günlerde. Oldukça kilo almışım ki geçen sene yaz aylarında olan şortum bile olmuyo :( rejim yapmaya karar verdim en büyük destekçim ablam zamanında 9-10 ay kadar bir zamanda 12 kilo vererek kendini aşmış, verdiği kiloları tekrar almayarak bedenine olan saygısını koruyan insan. Hergün ne yiyip ne yememem gerektiği konusunda ciddi yardımları oluyor, sağolsun. Bir de spor yapmak lazım tabi :) bütün gün oturarak çalıştığım için bu gün içinde biraz zor olsa da akşamları iş çıkışında mutlaka yürümeye çalışıyorum bir de tabi eve aldığım bir emektarım var eliptik bisiklet :)) ben spor yaparken kendisi benden daha çok yorulsa da birbirimizi idare ediyoruz. Bir de zumba var tabi 1 saat süren o bir saat içinde hem eğlendiren hem de "aynada kendini gör de ne hale geldin bak" diyebilen bir spor :))

Her insanın vücudu ayrıdır, herkesin bedeni kendine özeldir birinin yediği diğerine yaramaz ona yarayan da ötekine yaramaz ne enteresan şey şu insan vücudu. Kilo vermeyi görünüşten ziyade bedenime olan saygımdan istiyorum ki oldukça saygısızlık yapmışım kendisine :( 
Ama gayet azimliyim kendime söz verdim aynada görünenden değil aynaya bakandan olmak için :) Yazmayı ve paylaşmayı sevdiğim için yazdıklarımla deneyimlerimi hem sizinle paylaşıcam hem de buradan kendimi denetlicem. Hadi sağlıklı yaşam başlasın :)) Herkese iyi dinlenmeler..

2 yorum:

  1. İnşallah amacına ulaşırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adım adım ilerliyorum ama çok karalıyım :) İyi dilekleriniz için teşekkür ederim :))

      Sil