20 Temmuz 2013 Cumartesi

Gidiyom ben yaa... :))(1)

Tam 1 ay sonra çalıştığım yerdeki 8 aylık ödülüm olan 1 haftalık tatilime çıkıcam :) Düşünmekteyim acaba nereye gitsem diye..
Eskiden otobüs yolculuklarını çok severdim. Hala severim ama şimdilerde çok yolculuk yapamamaktayım o yüzden biraz da özlüyorum aslında.. Gerçi uçak biletleri ucuzladı otobüslerin fiyakaları bozuldu diyebilirim ama neyse :)) Eskiden (gören de beni 75 yaşında sanır ama değilim ) uçak biletleri oldukça faiş fiyatlardaydı. "Uçak mı? ııı şey ben otobüsle yata yata giderim uçağa hiç gerek yok /:|" modunda dolanırdık ortalıklarda. Ama şimdilerde fırsat kollar olduk hemen hemen her yere bir havaalanı açıldı eskiden bu da yoktu. Tabi durum böyle olunca hava yoluyla taşımacılık daha da kolaylaştı. Ama hiçbirşey otobüs yolculuklarına yapılan sohbetlerin yerini alamadı :) Otobüs bileti alırken söylenen "bayan yanı lütfen" lafı, yol arkadaşının nasıl biri çıkacağının merakı, yol boyunca sohbet mi edeceksin, yoksa bütün yol boyunca uyumayı mı tercih edeceksin sorusunun cevabı... Ve daha birsürü şey. Bazen yanınıza yaşlıca bir teyze oturur ki yaşlı insanlarla sohbet etmek inanılmaz keyiflidir bana göre bazen de yanınıza yaşı yaşınıza daha yakın biri oturur ortak konuşacak çok şey var diye düşünürsünüz ama çoğu zaman gülümseyerek kafanızı bi çevirirsiniz ki yanınızdaki çoktaan gözlerini kapatmış ya gerçekten uyuyo ya da konuşmayı pek sevmiyo bunu da nazikçe size gösteriyo :) Nasıl anlarsanız artık :)) Yanınızdaki insanla yol boyunca yaptığınız sohbet -eğer sohbet etmeyi seviyorsanız- size çok güzel şeyler katabiliyor. Hayata başkasının, sizden olmayan birinin gözünden görüyorsunuz veya görmek için çabalıyor,hayal ediyorsunuz. Hatta bazen kendinizi onun yerine koyar onun anlattıklarını yaşarsınız. Bazen karnınızda kelebekler uçuşur bazen anlattıklarıyla dehşete düşer gözleriniz dolar çektiği sıkıntıları anlamayı kısacık yolculuğunuza sığdırmaya çalışırsınız.. Bu yüzden yolculukları da severim, yanımdaki insanla sohbet etmeyi de.. Bir keresinde yanıma orta yaşlarda bi hanım oturmuştu. Örgü örmek ilgi alanım olduğu için dikkatimi çekti. Gideceğim yer çok uzun olmamasına rağmen sohbet etmek istedim ve kolay gelsin diyerek söze başladım.. Yaklaşık 3 saat boyunca sohbet ettik ve o sohbetten ayrıldığımda 5 şişle örgü örmeyi ve hayatın insana neler getirebileceğini öğrendim. Bu hanım örgüden bebek yaparak çocuklarını okutuyormuş. O kadar sevimli geldi ki anlattıkları, paylaştıkları, öğrettikleri.. :) Şunu farkettim; kim olursa olsun, hangi tarafa bakıyor olursanız olun,tahsiliniz ya da düşünceniz ne olursa olsun karşınızdaki insanla konuşacak ortak birşeyleriniz muhakkak vardır. Siz de tanımadığınız insanlarla sohbet etmeyi deneyin bakın o zaman ne kadar da kolay bitiyor bitmez dediğiniz yollar.. :)
Ben nereye gideceğime henüz karar veremedim, benim için tatil önerileri olan var mı acaba :))?

2 yorum:

  1. Nasıl bir tatili sevdiğinize bağlı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen sene aynı soruya kıpır kıpır bir tatil seviyorum diye cevap verirdim sanırım ama şuanda ihtiyacım olan çok kıpırdanmadan dinlenmek :))

      Sil