7 Mayıs 2013 Salı

Tişikkirlir :)

İyi günler olsun herkese :) parmaklarım iyice iyileşti sayılır biraz iz kalacak gibi ama iyimser olmakta yarar var en azından parmaklarım kopmadı :)) içimden geldi bugün "teşekkür ederim" üzerine yazıcam.

Karikatürü görünce herkesin yüzünde belli belirsiz, hatta ciddi anlamda bir gülümseme olduğunu tahmin edebiliyorum :) Ne güzel şey karşındaki insana senin için yaptığı birşeyden dolayı teşekkür etmek. Ne kadar garip karşılanıyor bizim ülkemizde teşekkür etmek. Bu karikatürü seviyorum o yüzden paylaşmak istedim. Bir garsona teşekkür ettiğinizde suratınıza garip garip bu benim görevim teşekküre gerek yok der gibi bakıyor. Şahsen ben teşekkür etmeyi adet edinmiş, beni arabasıyla -sağolsun- metro istasyonuna bırakan müdürüme 15 dakikalık yol boyunca 20 kere teşekkür edip - biliyorum bu kadarı da fazla - müdürümün yüzündeki gülümsemeyi usanma haline çevirebilen bir insanım :) Enteresan yahu :) Teşekkür ettiğinizde karşınızdaki insanın gülümsemesini görmek mükemmel bir duygu ama aynı zamanda teşekkür ettiğinizde karşınızdaki insanın suratındaki anlamsız ifadeyi görmekse karışık bir duygu :) Gününüz güzel geçsin.. Ve iyi ki varsınız; Teşekkür Ederim :))

2 yorum:

  1. Özür dilemeyi nasıl onuruna yediremiyorsa insanlar, teşekkür etmekten de o derece kaçınıyorlar. Halbuki ne güzeldir insanlara teşekkür etmek, gerektiğinde özür dileyebilmek. Bazen sabahları dolmuşa bindiğimde "günaydın" derim örneğin. Şoförlerin çoğu yanıt vermez, şaşırırlar, algılayamazlar.. Ama bazıları da çok mutlu olur, işte bu bana yeter:) Güzel bir konu olmuş, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Sayın Evde Yazar :) İnsanlara karşısındaki tanımadıkları veya tanıdıkları insanı mutlu etmek çoğu zaman zor geliyor. Ama bu insanlardan biri olmadığımız için şanslıyız :)

      Sil