27 Mayıs 2013 Pazartesi

Burası benim evim gibi.. :)

Kendimi öyle bi kaptırmışım ki buraya eve gittiğimde evimi yadırgar oldum sanki, şaka gibi yahu :) Ben kendi odamı bu kadar düzenlemedim, kendi evimde bu kadar temizlik yapmadım iş yerinde yaptığım temizlik kadar :) Pazartesi olsa da evime gitsem der gibiyim :)
Kendi kendime eğleniyorum ya da kendimi eğlendiriyorum desem daha doğru olur. Sürekli yüzü gülen biriyle çalışmak bazen zor olsa gerek ki bazen "yine neye gülüyorsun sen?" sorusuyla karşılaşabiliyorum :) Ama kendimi de içimdeki çocuğu da çok seviyorum. Burası benim masam, burası benim evim; malum evde geçirdiğim zamandan daha fazla zaman geçiriyorum iş yerimde o yüzden rahatça diyebiliyorum ki; işimi seviyorum ben :)))Benim de pazartesi sendromum böyle işte :)) Herkesin hayatı sevmesi gibi işini sevmesi dileğiyle.. İyi haftalar :)

2 yorum:

  1. Hep böyle kalmanız dileğimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekleriniz için teşekkür ederim, herkesin hep böyle olmasını diliyorum ben de :))

      Sil