5 Nisan 2013 Cuma

Yaşamak demek..

E yazmak, anlatmak lazım düşündüklerini.. Hislerini paylaşmazsan kim anlar ki senin halinden derdinden? Kimbilir kimlerle ortak noktaların, ortak sıkıntıların, ortak sevinçlerin vardır.. İnsanın kalbi attıkça değişir duyguları.. Hissettiğinden eminken bir anda tepetaklak olur herşey ve hisleri tersine dönüverir..

O anlardan birini yaşıyorum sanırım. Bir yandan karnımda kelebekler uçuşurken diğer yandan içimde derin bir hüzün var.. Nedenini biliyorum aslında ama ne kendime ne de kendimden başkasına söyleyebiliyorum; gizlice içimde yaşıyorum.. İnsan aşık olmalı; sevmeli değer vermeli; değer görmeli yaşamalı yaşadığının tadına vara vara.. Hadi anlatalım kendimize kimseye anlatamadıklarımızı; kendi kendimizin sırdaşı olalım ki hayat yaşanmaya değsin.. Gizlediklerimizle varolalım; kimsenin bilmedikleriyle büyüyelim; kendimize özel olalım; herşeyden önce kendimizi sevelim; herkesten fazla.. Ama bencillik değil bahsettiğim, kendini severken başkasını hor görmek değil aksine kendini severken başkalarıyla özleştirmek yüreğini, düşüncelerini.. Başkalarıyla varolduğunun farkına varmak ve diğer insanları da kendinden bir parçaymış gibi sevmek..

Benimle paylaşın düşüncelerinizi.. Merak ediyorum yaşamak demek ne demek sizce?

1 yorum:

  1. ahaaa,sanırım önce ne yazdığını anlayabilmek gerekli cevaplamadan ziyadee, ne diyosun senn Ceylann? amaç nee ;) HD

    YanıtlaSil