21 Nisan 2013 Pazar

İtinayla parmak kesilir :(



Bunun adı tamamen bir ev kazası.. Kurban bayramında görmeye alıştığımız manzara ama bayrama daha çok var.. Yok onu internetten almadım bu sefer benim elim bu :)) Aslında kasaplığa da çok özentili değilim ama nazar mıdır nedir bilemedim :) Mutlu bir pazar sabahına uyandık hep beraber kahvaltı yapacaktık kii bıçakla elimi kestim aman kesiktir geçer dedim ama kanama durmadı dedik bu bizi aşar en iyisi hastaneye gidip pansuman yaptıralım, hastaneye bir gittik ki dikişsiz kapanmaz bu yara dediler.. İki parmağa toplam 12 dikiş atılmış ben bakamadım canım ablacım hiç bırakmadı elimi ama dikiş atılışını da izledi.. Oyh eziyet ettim kıza pazar pazar.. Seni seviyorum ablacım :) Velhasıl pazar evde geçirdiğim güzel bir gün oldu :/ Her şekilde kendimi sevdiğim için mutluyum.. Daha güzel bişeyler yazmak isterdim ama bugün de böyle.. Siz siz olun sağlakken sol elinizle bıçağı tutmayın :)) Bana geçmiş olsunnn :)))

4 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun,en yakın zamanda parmaklarınızın işlevine kavuşmanız dileğimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim en kısa zamanda iyileşsin yoksa ben sol elimi kullanmaktan sağ elimi unutucam :) iyi dilekleriniz için teşekkür ederim :))

      Sil
  2. Yazınızı yeni okudum. Geçmiş olsun. Umarım şimdi çok daha iyi durumdasınızdır. Yazılarınızı yeni okumaya başladım ve şimdi izninizle diğer yazınızı okumaya geçiyorum. Sağlıklı günler dileklerimle...

    YanıtlaSil
  3. büyük geçmiş olsun ceylan hanım :)

    YanıtlaSil