10 Nisan 2013 Çarşamba

İşim işim benim işim :)

Ben işimi seviyorum diyebilmeli insan; bulunduğu yerden memun olabilmeli..

Az önce bir müşteri geldi bankamıza. Trafik cezası ödemek istediğini söyledi işlemlerini yaptım tam ödemeyi alacakken sistem hata verdi. İngilizceyle bir sıkıntım olduğu için de pek anlayamadım. Beyfendiye sistem bir hata verdi, ingilizce olduğu için de pek anlamadım ödemeyi alamıyorum kusura bakmayın lütfen dedim nazikçe ve gülümseyerek. O da bana ingilizce bilseydiniz zaten bankada oturmazdınız dedi. Neden bu insanları küçümseme arzusu? Herkes her işi yapabilir, işinden memnun da olabilir olmaya da bilir ama çalışmak dünyadaki en güzel şeylerden biridir bence. Birşeyler yaptığını hissetmek, birşeylere katkı sağlamak, hizmet vermek.. Bunlar çok güzel şeyler. Müşterinin söylediğine karşılık " ben işimi seviyorum" demekle yetindim ki ben işimi gerçekten seviyorum..
Öyle işte.. paylaşmak istedim..
Siz de sevin işinizi; kim ne derse desin, işini sevmek hayatı sevmek gibidir bence :)

3 yorum:

  1. İnsanların birbirlerini küçümsemesi son zamanlarda daha da arttı. Artık başkalarını çekemez olduk. Başarıyı, başkalarının çabalarını takdir etmek kadar güzel ne olabilir? Emeğe insana ve emeğe saygı olmalı. İnsan, yaptığı işten memnunsa başkalarının buna söyleyecek sözü olmamalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle doğru, emek vermek emeğin karşılığında bir teşekkür almak kadar güzel ne olabilir ki. Karşındaki insanın davranışı senin işe olan motivasyonunu etkilememeli diye düşünüyorum. Bu yüzden "ben işimi seviyorum" demekle yetindim. Mesajı anlamış olmasını diliyorum :)

      Sil