12 Nisan 2013 Cuma

Hayvanlar alemi - 2 - Anne bunu eve alalım mı :)) ?

Üniversiteyi Çanakkale'de okudum, bilenler bilir Çanakkale'nin kışı serttir, ayazdır, buz gibi soğuktur. Hele bi de kar yağarsa eyvah ki ne eyvah okullar bile tatil olabilir :

Sanırım sene 2010 Çanakkale'de kar var ve sokaklarda kimse yok. Tam hatırlamıyorum ama okulda bir işim olduğu için evden çıkmıştım. Durağa gittiğimde durağın köşesinde soğuktan büzüşmüş bi halde yatan bi av köpeği gördüm. Okul yalan oldu tabi; baktım tasması var, belli ki sahipli ama ya yolunu kaybetmiş ya da terkedilmiş soğuklarda :(

Kıyamadım, kıyamam ki, önce biraz sevdim sonra "hadi gel, hadi gel" diyerek yürüdüm ama yerinden kımıldamamayı tercih ediyordu sanırım. bi kaç metre yürüdük ama sonra dedim ki bu böyle olmaz kucakladım köpeği amacım markete kadar götürüp karnını doyurmaktı. markate kadar getirdim bi 100 metre civarında :) marketten su, ekmek ve yoğurt aldığımı hatırlıyorum. Bi güzel didikledim ekmekleri ama çok da iştahı yoktu sanırım. sonra dedim ki üşümüş ondan böyle kıyamam dedim evimiz marketin biraz üstündeydi. Aynı şekilde sürükleye sürükleye apartman kapısına kadar getirdim. Birlikte asansöre bindik ama her halinden belli eğitimli olduğu. 2.kata çıktık ve ben zili çaldım :) Üniversiteyi annecim ve babacımın yanında okudum sağolsular, hiç yalnız bırakmadılar beni :) Annem açtı kapıyı; köpek yanımda oturuyo benim burnum soğuktan kıpkırmızı olmuş; gülümsedim ve "Anne bunu eve alalım mı?:)" dedim :) Tabi annecim üzüldü köpeğin haline nedir ne değildir bilemediğinden içeri almaya cesaret de edemedi. kapının önünde karnını doyurduk biraz. Sonra tekrar aldığım yere bıraktım :( Bi kaç saat sonra baktığımda bıraktığım yerde değildi. Sahibine kavuşmuş olmasını diliyorum :))

Bu arada, hala çocuk ruhumu kaybetmemiş olmaktan dolayı kendimi seviyorum.

Bu da değişik bi anım, umarım sizi gülümsetir..:))

Herkese Kolay Gelsin :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder