8 Nisan 2013 Pazartesi

Hala çocuk olacam diyorsan çağa ayak uyduracaksın:))



Ama uyardılar beni candy crush a hiç bulaşma dediler ben de " kocaman bubble wich saga yı alt etmiş insanım ben o ne ki "dedim demez olaydım :)) yaklaşık 2 gündür oynuyorum bu oyunu öğlen yemeğime ortak oldu sağolsun :) ama geldim takıldım 14.bölümde candy kız ağlamaktan helak oldu ben bölümü geçemiyorum diye :)) eğleniyoruz yahu kendi çapımızda.. Tabi bizim zamanımızda bunlar yoktu bizim susam sokağımız vardı biz o sokağın çocuklarıydık ama büyümüş olsan bile çocuk kalmak istiyorsan çağa ayak uydurmak gerekiyor sanırım eee zamane çocukları teknolojik çocuklar madem çocuk olarak kalacaksın sen de eskiden kalma teknolojik çocuk olacaksın :) bizim zamanımızda en büyük teknoloji ellerimizde büyüttüğümüz sanal bebeklerdi ki kendimizden çok onun karnını doyururduk :)) ah nerde şimdi oynadığımız eski oyunlar oyuncaklar.. Herkes özlemiştir mutlaka birşeyleri nedir ki onlar acaba? :)

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder