8 Nisan 2013 Pazartesi

Günaydınnnn :))

Bugün pazartesi; yeni hafta yeni umutlar aysonuna yaklaşan bir gün daha :)) Ayy yine sıcacığım, yine içim kaynıyo bizim güvenlikçimiz hayırdır kızım ne içtin de geldin bile dedi :)) seviyorum gülmeyi, seviyorum yaşamayı; seviyorum severek, gülümseyerek yaşamayı :)) Pazartesi sendromu diye bişeye inanmıyorum ben insanları baskı altına alıyorlar bence bu söylentilerle pazartesinin sendromu yataktan kalkana kadar :) ondan sonra herşey geçiyo; işinizi sevmeseniz bile işe gülümseyerek gitmek gerek, inadına gülümsemek; bütün aksiliklere rağmen gülümsemek gerek :) Hadi herkese kolay gelsin; sakın sakın unutmayım çalışmak demek sadece bir işte çalışmak demek değil ne demiştik; yaşamın kendini başlıbaşına bir iş zaten :) Hepimizin günü güzel olsun :))

3 yorum: