27 Nisan 2013 Cumartesi

Günaydııınnnn :)) Ben ve Opera :)

Bugünn günlerden haftasonu :) Parmaklarım hala sarılı, dikişlerim Salı günü alınacak ama parmaklarımı hissedebildiğim için kendimi şanslı hissediyorum :) Dün akşam Süreyye Operası'nda sahnelenen "Şen Dul" operasına gittik ablacımla. Ucu ucuna yetiştim. Aslında operayı sevebileceğimi düşünmüyordum ama gayet keyifli geldi bana :) Belki de çevrenin etkisiyle böyle düşündün ama dün 3. kere gittim operaya ve bi kere daha çok hoşuma gitti :) Hayat gibi.. Her gittiğimde farklı birşeyler keşfettim, ilk gittiğimde İtalyancaydı opera hem oyunu takip edip hem de çeviriyi izlemek çok hoşuma gitti :) İkinci gidişimde müzik sesinin sahnenin altından geldiğini, orda bir orkestra olduğunu farkettim :)) Çocuk gibi mutlu oldum :)) Son gidişimdeyse -yani dün- Opera Türkçeydi :) önce çok komik geldi ama gerçekten çok keyifle izledim. Operaya gitmeyen veya gitmeyi hiç düşünmeyenler bence "Şen Dul" operası bunu deneyimlemek için bulunmaz bir fırsat. En azından hayatınızda bir kere de olsa bunu deneyimleyip "önyargısız" kendi kararlarınızı kendiniz verebilirsiniz :) Mutlu haftasonları :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder