28 Nisan 2013 Pazar

Erkek küçük şeylerden, kadın hiçbir şeyden mi?Yoksa tam mı tersi?(1)

Saat:08.45.. Bugün günlerden son haftasonu ve ben saat 8'de uyanmanın garipliğini yaşıyorum :) İnsan neden uyuyamaz ki hafta içi uyumak için çırpındığı saatlerde /:) Dün yolda yürürken yanımdan arabayla bir çift geçti. Kızın elinde çiçek vardı erkekse arabayı kullanıyordu. En fazla 5 saniyelik bir görüntüydü ama bu bile durum için yorum yapmaya yetti :)) Kız mutluluktan havalara uçmak üzereydi, yüzündeki gülümsemeden belli erkeğin yüzünü sadece 1 saniye gördüm o da gülümsüyordu ama kız gibi değil. Ben kızın evlenme teklifi almış olduğu kanısına vardım. Ve kadınlar aslında hiçbir şeyden memnun olmaz mı ya da erkekleri mutlu etmek kolayken kadınları mutlu etmek mi zor ya da aslında tam mı tersi diye düşünmeye başladım. Kadınla erkek arasında neden bu kadar uç ayrımlar var onu anlayabilmiş değilim. Bir kadını erkek tarafından söylenilmiş "seni seviyorum" lafı çok mutlu ederken bazen bu erkek tarafından "sen bunu zaten biliyorsun, söylememe gerek yok" diye düşündürebiliyor. Tanrı neden bu kadar uç yaratmış iki cinsi? Sanırım birbirlerini dengelesinler diye. Ama bazen de dengenin bozulduğu zamanlar olabiliyor. Kadınlar en mükemmeli ararken erkekler için en mükemmel aslında gördükleri midir yoksa öyle mi davranmak istiyorlar da biz mi öyle görüyoruz diye düşünüyorum bazen. Genelde kadın tarafından baksam da bazen erkek tarafından da bakmaya çalışıyorum. Hemcinslerimi henüz anlayamamışken karşı cinsi nasıl anlamlandırabileceğim konusunda şüphelerim var. Kadın çok şey ister, erkekse birşey ister? Peki erkek ne ister? Ya da kadın ne ister de erkeğe çok görünür? Bu konuda yardımlarınıza ihtiyacım var sanırım :) Üzerine bir sürü şey konuşulan, yazılan kadın erkek ilişkilerinde benim de söyleyeceğim bir iki lafım var. Bu yüzden bu seriyi başlatmış bulunuyorum :) Yorumlarınızı bekliyorum ey dostlar.. Yüzyıllardır çözülemeyen kadınla erkeği çözecek değiliz amma ve lakin belki beyin fırtınasıyla ortaya birşeyler çıkarabiliriz :) Keyifli bir gün diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder