15 Nisan 2013 Pazartesi

Burda herşey size özel :)

Çok güzel şeyler yazıyorlar insanlar, içten gelerek, severek cümlelerini; hissederek.. Hissederek okumak mükemmel birşey..

Ben hissederek okuduğum, okurken inanılmaz eğlendiğim ve anlatılan herşeyde kendimi bulduğum bir kitaptan bahsetmek istiyorum bugün size :) Pazartesi pazartesi nerden geldi aklına derseniz her pazartesi onların maillerini alıyorum ve iyi olan ruh halimi daha çok iyileştiriyorum.

Çoğunuz okumuşsunuzdur belki, ki okumayanlara şiddetle tavsiye ediyorum. Uzun zaman oldu okuyalı ama hala benim hayatımı güzelleştiriyor. Sizin de hayatınızı güzelleştirsin her kelimesi..

Kitabımın adı: Evrenden Torpilim Var.

Resmi internetten aldım çünkü tam kahve içerken keyifle okumalık bir kitap bence :)

Kitapta herşey size özel; kitabın içeriğinden söz etmek istemiyorum sadece ruhundan bahsetsem yeter sanırım. Ayrıca kitabı okuyanların da yorumlarını almak istiyorum; merakla..

Aykut ve Esra; hayatımın belki de en zor olmasa da zor zamanlarında tanıdım onları. Herkeste olabileceği gibi psikolojik olarak yıpranmış zamanlarımda. Ve odama, sahilde içtiğim çaya, denizden ıslanmış ellerime, ayaklarıma bulaşmış kuma ve gülümsememe ortak oldular. Sanki konuşuyormuş gibiydim kitabı okurken. Benimle konuşuyorlarmış gibiydim. Ben soruyordum onlar bütün içtenlikleriyle cevap veriyorlardı. Ben seviyordum onlar bütün içtenlikleriyle destekliyorlardı. Hayatıma tesadüfen giren bu insanlara çok teşekkür etmek için yazayım dedim. Dediğim gibi bu kitapta herşey size özel. Umarım bir yerlerde kesişir yollarınız, sizin de elinize belki tesadüfen belki de isteyerek konar bu kitap ve daha çok tanımak için kendinizi; çevrenizi daha çok gülümsersiniz.. :)

Şimdi işimize devam edelim; herkese kolaylıklar diliyorum. Bu kitap hakkında daha çok yazarım belki ilerleyen ve daha geniş bir zamanda.

Bir de ricam olacak, bu kitabı okuyanlar düşüncelerini yazar mı acaba? Şimdiden teşekkür ederim..

:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder