23 Nisan 2013 Salı

23 Nisan bugünnnn :)

GÜNAYDIN GÖZÜN AYDIN, SAYISIZ DEVRİM SAYDIN, BULDUN TAZE CAN BUGÜNN O MUTLU NİSAN BUGÜNN :))))) Ve tabikiii; http://www.youtube.com/watch?v=LmSwWQQe54Y Ayyy, içim kıpır kıpır oldu sabah sabah :)) Hala çocuk olabilmenin mutluluğunu yaşıyorum şuan; ve bir zamanların en şanslı çocuklarından olmanınn :))) Çok duygulandım; bir sürü şey yazacaktım ama şimdi Barış Manço'yu dinleyim sonra yazarım :))) Dinledim, Hala dinliyorum, hala duygulanıyorum :)) Bizim için 23 Nisan demek stadyumda yapılan bayramlara gitmek, bando takımında olmak, gururla yürümek, sokaklarda babamızın elinden tuta tuta şarkı söyleye söyleye gezmek demek, çocuk olmak özgür olmak demek, ya da özgür olamayan çocukların yanında olmak demekti. Biz çocukken(ki ben hala çocuğum:)) vazgeçilmez gülümsemelerimiz vardı, hala varki, hala gülümsüyoruz ki :)) Ayy hala çocuğum ben seviyorum kendimiii :))

1 yorum:

  1. bizde seni seviyoruz, o eşsiz hayat dolu tavırlarını ve tabiikiside görebilirsekk, gülümsemenii ;) HD

    YanıtlaSil