31 Mart 2013 Pazar

Haftasonu geçti... Rüzgar gibi..

Ne çabuk bitiyor bu tatiller, tıpkı hayat gibi.. Elimizden akıp gidiyor farkında bile olmadan.. Ne kadar biliyoruz kıymetini ne kadar tanıyoruz kendimizi, ne kadar yaşıyoruz nefesimizin kıymetini bile bile..
Dün 12 saat uyudum, insan kendini saklıyor bazen uykulara; uyumak bazen kaçış oluyor kimi zaman bir sığınak.. Ben dün uykuya sığındım.. Uyudum.. Unutmak için, hatırlamamak için uyudum..
Yeni tanıdığım biri benim çok gülmeme bakıp; zamanında çok üzülen çok gülermiş demişti .. Sanırım çok üzüldüğüm için biliyorum gülmenin kıymetini, gülümsemenin değerini.. Herkes yaşar, herkesin canı yanar ama geçer; iz bıraksa da geçer.. Bazen de ara ara su yüzüne çıkar.. İşte o zaman kaçar insan; kendini bile bulamayacağı bi yere..
Yarın yepyeni bir hafta, sıcacık bir gün ve yepyeni umutlarla dolu olacak.. Eski umutlar hiçbir zaman çöpe atılmaz, sadece yerini katlanarak yenilerine bırakır. Yani aslında her yeni umudun içinde eski umutlardan bir tutam vardır ..
Yepyeni, taptaze kokan ama aynı zamanda buruk tadı olan umutlarımız var bizim..
Ama her zaman da gülümsememiz var yüzümüzde..:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder